Samtal från Lasse på morgonen, då han berättade att löjan gick till i Hasselfors. Blev till ca 80 st på eftermiddagen. Fick en som var lilaskimrande (uv-löja)?!. Känns som fångstgaranti ;-)
Mikael Puhakka: ”Det har blivit ganska...”
5 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar